Bine aţi venit la Şcoala Gimnazială ,,Mihai Eminescu" Arad!

director, prof. Aurelian Stana
director adjunct, prof. Lupea Georgiana

marți, 23 februarie 2016

Înscrieri pentru anul şcolar 2016-2017



PROGRAM  ÎNSCRIERE  ÎN  ÎNVĂȚĂMÂNTUL  PRIMAR
Perioada: 29.02.2016 – 18.03.2016

Interval orar:

Luni – Vineri : 8,00 – 18,00
Sâmbătă:         8,00 -   13,00


PLANUL DE SCOLARIZARE  PROPUS:


2 clase pregătitoare secţia română – 50 locuri.
1 clasă pregătitoare secţia germană – 25 locuri.

Calendarul înscrierii în învăţământul primar

 clasa pregătitoare

An şcolar 2016-2017
  • 22 februarie: afişarea circumscripţiilor şcolare, a numărului de clase pregătitoare alocate de fiecare unitate de învăţământ, a programului de completare a cererilor de înscriere, a programului de evaluare a dezvoltării psihosomatice a copiilor (în cazurile în care este necesară) şi a şcolilor în care se va desfăşura aceasta;
  • 24 februarie - 3 martie: organizarea unei zile a porţilor deschise în fiecare şcoală cu clase pregătitoare;
  • 23 februarie - 17 martie: realizarea evaluării dezvoltării psihosomatice şi comunicarea rezultatelor;
  • 29 februarie - 18 martie: completarea şi validarea cererilor de înscriere în clasa pregătitoare (prima etapă);
  • 25-26 martie: afişarea candidaţilor înmatriculaţi, a numărului de locuri rămase libere şi a copiilor neînscrişi după prima etapă;
  • 30 martie - 8 aprilie: depunerea şi validarea cererii de înscriere în clasa pregătitoare la şcoala de pe prima poziţie dintre cele trei opţiuni exprimate de părinţi (etapa a doua);
  • 15 aprilie: afişarea listelor finale ale copiilor înscrişi în clasa pregătitoare;
  • 19-22 aprilie: centralizarea şi soluţionarea de către inspectoratele şcolare a cererilor pentru copiii neînscrişi încă în şcoli.


Documente necesare înscrierii în învăţământul primar

 clasa pregătitoare

An şcolar 2016-2017

1.                  Cerere tip ( de la secretariatul şcolii)
2.                  Fotocopie act de identitate părinte.
3.                  Fotocopie certificat de naştere copil.
4.                  Adeverinţă medicală a copilului, eliberată de medicul de familie.
5.                  Rezultatul pozitiv al evaluării psihosomatice, acolo unde este cazul.
6.                  Documente ce demonstrează îndeplinirea criteriilor de departajare pentru elevii care nu aparţin circumscripţiei, acolo unde este cazul.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.