Bine aţi venit la Şcoala Gimnazială ,,Mihai Eminescu" Arad!

director, prof. Aurelian Stana
director adjunct, prof. Lupea Georgiana

joi, 2 iunie 2011

Ziua Mediului la Centrul Lunca Mureşului

 

Astăzi, 2 iunie, clasa I D a petrecut o zi minunată în pădure, la centru Lunca Mureşului. Domnul Paul Hac, directorul centrului, ne-a condus într-o drumeţie prin pădure. Ne-a arătat copacii, melcii, furnicile, ne-a explicat o sumedenie de lucruri interesante despre vieţuitoarele pădurii. Am ascultat cu mare bucurie trilurile păsărelelor, pe care ne-am întrecut în a le număra. Am văzut şi urmele trecerii arădenilor prin pădure (gunoaiele) şi am promis că nu vom face aşa niciodată. La întoarcere din drumeţie ne-am jucat în pădure, apoi am aşteptat să se trezească cei doi pui de jderi adoptaţi de centru, ca să îi putem vedea. S-au trezit în sfârşit şi am văzut că sunt hrăniţi cu biberonul, ca bebeluşii.Am văzut cum se reciclează hârtia din ziare vechi şi chiar am primit o foaie reciclată pentru clasă.A fost o zi extraordinară, în care aerul curat, trilurile păsărilor, verdele crud al ierbii şi al frunzelor ne-au făcut să ne simţim minunat!

prof. Hannelore Pribac






















Un comentariu:

  1. Felicitari pentru activitatile organizate pentru copiii nostri. Va multumim!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.