Bine aţi venit la Şcoala Gimnazială ,,Mihai Eminescu" Arad!

director, prof. Aurelian Stana
director adjunct, prof. Lupea Georgiana

vineri, 13 mai 2022

Alimentația sănătoasă - ciclul primar

Deoarece fructele și legumele tind să nu ocupe un prim loc în alimentația copiilor, ne-am amintit faptul că trebuie sa ne ajutăm organismul sa rămână sănătos, prin consumul regulat si echilibrat de fructe.
Am prezentat fructele aduse și am spus ce fructe preferăm. Am discutat despre importanța fructelor în alimentația sănătoasă. Am realizat desenele "FRUCTELE VESELE".

Elevii școlii au participat la un proiect despre alimentația sănătoasă, au discutat astăzi despre beneficiile fructelor și prevenirea risipei alimentare. Astfel unii au adus de acasă câte un fruct pe care l-au descris, l-au gustat, alții au realizat desene despre importanța fructelor, au urmărit filmulețe și cântece despre fructe, au vizitat o piață de fructe și legume, observând fructele de sezon, au făcut comparație cu cele pe care le putem cumpăra în orice anotimp.
Clasele I C, a II-a A, a II-a B, a II-a C.
Clasele pregătitoare A, B, C, I A, a III-a A, a III-a B, a IV-a C.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.